KIZ ÇOCUKLARININ DİRİ DİRİ GÖMÜLME YALANI

Müslümanlar, İslam öncesi yaşanan döneme cahiliye devri, Muhammedin yaşadığı dönemeAsr-ı Saadet diyorlar.İslam öncesinde kız çocuklarının diri diri gömüldüğünü öne sürüyorlar.

Cahiliye Devri`nde kiz cocuklari diri diri gomuluyorsa Hatice Islam oncesinde nasil bolgenin en guclu kadini ve en zengin tuccari olabiliyor?
Ustelik Islam`in peygamberi Muhammed`i bile yaninda kervanci olarak calistirabiliyor?

Bu soruyu kendinize sorar misiniz?

2 Responses to KIZ ÇOCUKLARININ DİRİ DİRİ GÖMÜLME YALANI

  1. mustafa dedi ki:

    Murat Bey;
    Hala yaşıyormusunuz bilmiyorum fakat, bu kadar dar görüşlü,kapalı bir bakış açısı ve ezbere bir inanış biçimiyle yaşıyorsunuz’ki size ve sizin gibilere acıyorum. Ben doğru yolu bulduğum için özgürüm, umarım sizde günün birinde o kafesden çıkar ve kendinizi kendiniz özgür kılarsınız. Din,peygamber, vahiy,cin,min hepsi yalan uydurma…

  2. murat dedi ki:

    Dinle beni aşagılık yaratik ne yapmak istedigini ben cözüyorum kimin köpegisin sen bana onu söyle biz turklerin ata sözü vardir dostunu söyle sana kim oldugunu söylegim siz kimsiniz lan o pis cenabet agizinla hz peygambere ve onun en ifetli hanimina dokundurmalar yaparak inanan insanlarin kafasina şeytan tohumlari atmaya calişiyorsunuz gidin ne üzerine yaşiyorsaniz o din üzwrine geberin kurana peygamberimize bayragimiza vatanimiza dil uzatirsaniz dünyada görmediginiz duymadiginiz hayal edemiyeceginiz en büyük acilari ölmeden cehhenemi bu dünyada yaşamak zorunda kalacaginiza garanti veririm akıllı olun insanlarimiz ne kadar dejenarasyona tabi olmuş görüntüsü sizi küstahliha sevketmesin telafisi mümkün olamayacak büyük bir belanin îcine girersinizki bunuda hiiç birimiz istemwgiz

Bir Cevap Yazın

